سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

نظر

خلاصه داستان: شکارچی، یک قاتل حرفه‌ای و ماهر است که در سایه، با خونسردی و دقت هدف‌های خود را شکار میکند ، اما پس از یک شکست ورق برمیگردد و او در یک تعقیب و گریز خطرناک گرفتار میشود و ..

فیلم قاتل ( The Killer ) فیلمی در ژانر جنایی و اکشن و معمایی و هیجان انگیز و ماجراجویی بوده که به کارگردانی دیوید فینچر (David Fincher) ساخته شده است.فیلم قاتل محصول کشور ایالت متحده آمریکا بوده که به وسیله سه کمپانی‌ Archaia Entertainment و Boom! Studios و Panic Pictures (II) در سال 2023 ساخته و منتشر شده است .

در فیلم قاتل هنرپیشگانی چون مایکل فاسبندر، سوفی شارلوت، تیلدا سوینتن، مونیک گاندرتون، آرلیس هاوارد، چارلز پارنل، کری اومالی، سالا بیکر، لیسی دوور، مونیکا گوسمن، کلن رود، آنتونی لوئیس، اندره هولز، جوبی جیمز، آوانت استرنجل، سوفی شارلوت و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته اند.فیلمنامه این فیلم سینمایی نیز توسط اندرو کوین واکر (Andrew Kevin Walker) با اقتباس از مجموعه رمان هایی به همین اسم به نویسندگی الکسیس نولن نگاشته شده است.

دیوید فینچر کارگردان شناخته شده و کاربلد سینمای هالیوود بوده که کمتر کسی پیدا میشود آثار ساخته شده توسط او را ندیده باشد ، از این آثار میتوانیم به فیلم و سریال هایی نظیر ; زودیاک ، هفت ، باشگاه مشت زنی ، خانه پوشالی ، شکارچی ذهن و غیره اشاره کنیم.
اگر به دیدن فیلم و سریال های سینمای ایران و جهان علاقه دارید میتوانید این فیلم را به صورت دوبله فارسی و سانسور شده از سایت پاتوق موویز دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید.

 

دانلود فیلم قاتل The Killer 2023