سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

نظر

خلاصه داستان: گروهی بی‌مصرف‌ها ماموریت جدیدی را برای جلوگیری از قاچاق کلاهک هسته ای یک سازمان تروریستی آغاز می کنند، اما این ماموریت منجر به جنگ هسته ای بین روسیه و ایالات متحده می شود و…

معرفی و دانلود فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم بی مصرف ها 4 ( Expend4bles ) که با عنوان (The Expendables 4)‌ نیز شناخته می‌شود به کارگردانی اسکات وا (Scott Waugh) و در ژانر اکشن، ماجراجویی، هیجان انگیز و جنگی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن، رندی کوچار، مگان فاکس، فیفتی سنت، اندی گارسیا، تونی جا، جیکوب اسکیپیو، ادی هال، شیلا شاه، لوی ترن، ایکو اویس و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم بی‌مصرف‌ها 4 توسط وسلا بانزورکووا، کریستا کمبل، مایکل اس. پاسبان، آلن دام، بواز دیویدسون، کلایتون فرناندز، ولادیمیر فرناندز، جفری گرینشتاین، لاتی گروبمن، کی بلین جانستون، ادا کوان، جونا لیچ، آوی لرنر و یاریو لرنر تهیه شده است. موسیقی متن این فیلم توسط گیوم راسل ساخته شده است و تیم موریس جونز فیلمبرداری آن را انجام داده است.

فیلم بی‌مصرف‌ها 4، چهارمین قسمت از سری فیلم‌های بی‌مصرف‌ها و دنباله‌ای بر بی‌مصرف‌ها 3 محسوب می‌شود. فیلمنامه این فیلم براساس شخصیت‌های دیوید کالاهام نوشته شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای بی مصرف ها 4 با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

دانلود فیلم بی مصرف ها 4 Expend4bles 2023