سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

اگر نگاهی گذرا به جستجوی عبارت دانلود فیلم جدید در وب ایرانی بیندازید، به راحتی متوجه می شوید که چقدر ایرانی ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به دنبال فیلمی جدید هستند. با وجود این حجم تقاضا، اکثر موارد نمایش داده شده در نتایج جستجو نمی توانند رضایت مخاطب را جلب کنند. شبکه نمایش خانگی برای رفع این مشکل تلاش زیادی کرده است. اکثر فیلم های تولید شده در دنیا در فاصله کمی از این رسانه یا سایت های تبلیغاتی آن قرار دارند.

این موضوع تا حدودی نیاز مخاطب ایرانی را برآورده می کند. فیلم سرزمین نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مرکز همچنین به طور مداوم آخرین محصولات روز دنیا را رصد کرده و از فاصله کوتاهی در وب سایت خود منتشر می کند. به همین دلیل است که مخاطبانی که به دنبال دانلود فیلم جدید هستند، از این رسانه به عنوان مرجع خود استفاده می کنند.

تماشاگران سینما تقریباً در اولین فرصت فیلم جدید را در اینترنت جستجو می کنند. البته فیلم هایی که در ایران، حداقل یک ماه پس از اکران عمومی در جهان، جدید محسوب می شوند. دلیل این امر را می توان تاخیر بالایی که در رسانه های ایران وجود دارد دانست. رسانه های داخلی هر اثر را با تاخیر فراوان از مرجع اصلی پیدا می کنند و سپس صوت یا زیرنویس مناسب دوبله برای آن تهیه می کنند. دیگران آنها را سانسور می کنند و سپس آپلود می کنند. این روند آپلود هر فیلم جدیدی را حداقل یک ماه به تاخیر می اندازد.

 

البته این تاخیر در فیلم سرزمین دیده نمی شود. این رسانه هر اثر خارجی را با فاصله کمی از انتشار در سایت خود آپلود می کند و برای آن صوت دوبله یا زیرنویس فارسی قرار می دهد. از طرفی پاتوق مووی خود یکی از بازوهای تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی است. به همین دلیل زودتر از رسانه های دیگر به فیلم های جدید ایرانی می رسد. مجموعه این دو عامل باعث شده است که فیلم سرزمین بهترین مرجع برای فیلم جدید باشد.

https://patoghmovie.ir/