سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

ساعاتی پیش یادداشتی جدید در‌باره‌ی محصولات اپل منتشر شد؛ در این یادداشت گفته شده که  مشکلات مربوط به تولید و عرضه‌ی آیفون X  در سال آینده اتفاق نخواهند افتاد ، در ادامه با مجیک نیوز همراه باشید.

عرضه آیفون 2018 اپل :

تحلیلگر کمپانی KGI در یادداشتش نوشته است که عرضه آیفون‌های 2018 اپل، در بازار به موقع خواهند بود؛ ایشان معتقد است که گوشی‌های جدید اپل اواخر سه‌ماهه‌ی سوم سال 2018 به فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. او می‌گوید دوربین TrueDepth در آیفون‌های جدید به‌ روزرسانی عمده‌ای نخواهد داشت.

ایشان معتقد است که آیفون‌های 2018 قرار نیست به لنز هیبریدی مجهیز شوند چرا که استفاده از لنز هیبریدی در آیفون‌های جدید، باعث ایجاد مشکلات زنجیره‌ای در این گوشی‌ها شده و دلیل عرضه دیرتر آنها در بازار خواهد شد.

سال آینده مزیت  تاچ آی‌دی درگوشی های  آیفون‌ به‌طور کامل حذف خواهد شد و از قابلیت فیس آی‌دی استفاده خواهند کرد.همچنین حسگر سه‌بعدی، در نسل بعدی گوشی های اپل نقطه‌ی عطفی برای فروش بیشتر خواهد بود. فناوری اثر انگشت درون نمایشگر، نیز می‌تواند برای اپل بسیار هزینه‌بر باشد.

اپـل همچنین تصمیم دارد آیپد پرو 2018 را به فیس آی‌دی مجهز کند که گویا این خبر حقیقت دارد.

تاکنون اطلاعات خاصی در رابطه با آیفون‌ 2018 منتشر نشده است؛ اما در بعضی خبرها امده است که صفحه نمایش این گوشی 6?4 اینچی میباشد.

منبع : مجیک نیوز

اخبار موبایل | اخبار گوشی های اپل | زنگ موبایل