سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

رونمایی قابلیت جدید اینستاگرام به نام نظرسنجی (poll) در آخرین بروز رسانی نرم اقزار خود که باعث استقبال بی نظیر کاربرانش شده است.این قابلیت فوق العاده به شما این امکان را میدهد که بر روی استوری های خود نظرسنجی که بصورت دو گزینه ای یعنی یک سوال و دو جواب میباشد  قرار دهید که فالورهای شما با یک ضربه در این نظرسنجی شرکت میکنند.

شما براحتی میتوانید در انتخاب بین دو گزینه ای که در استوری خود قرار دادید دوستان خود را مشارکت داده و نظر آنها را بدانید.

اشخاصی که در اینستا صاحب نام هستند با استفاده از این قابلیت و قرار دادن نظرسنجی در استوری خود تاثیر زیادی در این زمان بین علاقه مندان خود خواهند گذاشت.

حال چگونگی استفاده از این قابلیت را به شما آموزش میدهیم.

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام خود شده و تصویر یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب میکنید بعد از آن صفحه استوری را از پایین به بالا بکشید تا منو نمایان شود.در اینجا گزینه  poll را میبینید که جدیدا به منو اضافه شده آنرا لمس کنید تا باز شود.

نظرسنجی استوری اینستاگرام

استیکر نظرسنجی روی صفحه نمایان میشود و شما میتوانید سوال خود را به همراه دو گزینه جواب در آن قرار دهید.و بعد از آن استوری را سیر میکنید مثل قبل

نظرسنجی استوری اینستاگرام

در این قابلیت شما میتوانید هم نتیجه نظرسنجی را ببینید هم لیست کاربرانی که در این نظرسنــجی شرکت کرده اند به همراه گزینه ای که انتخاب کرده اند.

برای مشاهده میتوانید صفحه استوری را از پایین به بالا بکشید و تعداد نظرات را ببینید و در قسمتvoters لیست کاربران شرکت کننده در نظرسنجی و همینطور گزینه انتخابی آنها را مشاهده میکنید.

نظرسنجی استوری اینستاگرام

نکته قابل توجه در این قابلیت این است که کاربرانی که در نظرســنجی شما شرکت کرده اند میتوانند بعد از اینکه خودشان رای دادند نتیجه را هم ببینند. امیدواریم از این ترفند لذت ببرید.

منبع : magicnews.ir