سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

میز عسلی؛ المان‌های مختلفی در ایجاد فضای دلنشین و دکوراسیون جذاب در منزل شما نقش دارند که با انتخاب درست آن‌ها می‌توان جلوه زیبای خانه را چند برابر کرد. یکی از این عناصر، مدل‌های متنوع میز عسلی می‌باشد که تکمیل کننده چیدمان و زیبایی هر مبلمانی می‌باشد.

 

تعریف میزهای عسلی

میزهای عسلی از وسایل کاربردی جهت میزبانی و پذیرایی از میهمانان و افراد خانواده است. این محصولات تزئینی کوچک و زیبا برای اکثر مکان ها مناسب می باشد.

 

با استفاده از میزهای عسلی در هر یک از محیط های پیرامونی خود می‌شود به راحتی و با هزینه‌ای مناسب بهترین دکوراسیون را برای خود ایجاد کرد. بدون تردید این محصول پذیرایی کردن از میهمانان را بسیار آسان کرده است.

 

 

کاربرد عسلی

میز عسلی علاوه بر اینکه به عنوان تزیین مبلمان و طراحی دکور منازل به کار می رود، برای قرار دادن لوازم پذیرایی، گلدان و حتی وسایلی مانند گوشی موبایل و کنترل تلویزیون کاربرد دارند.

 

از سوی دیگر میزهای کنار تخت نیز که معمولا برای قرار دادن چراغ خواب، قاب عکس و یا ساعت رومیزی استفاده می شوند، جزو موارد نسبتا ضروری در هر اتاق خوابی می باشند. این میزها علاوه بر جلوه زیبایی که به اتاق خواب می دهند، باعث مرتب بودن و نظم بسیاری از وسایل لازم در اتاق خواب نیز می شوند. به همین دلیل انتخاب میز عسلی و دیگر میزهای مرتبط متناسب با دکوراسیون و اندازه منزل و یا اتاق خواب حائز اهمیت است.

 

 

میز عسلی طلایی و نقره‌ای

سدنادکور با توجه به تقاضای بیشتر و محبوبیت بیشتر دو رنگ طلایی و نقره‌ای محصولات خود را بیشتر با این رنگ‌ها روانه بازار می‌کند. بدین ترتیب که هم اکنون در این تولیدی، میز عسلی‌ها بیشتر به رنگ طلایی فرتیک و نقره‌ای کروم که هردو بسیار مقاوم در برابر ضربه و خراش هستند عرضه می‌شود.

 

 

البته میزعسلی با رنگ‌های متفاوت و دیگری هم با توجه با سفارش کاربر تولید و عرضه خواهد شد.

 

 

 

قیمت میز عسلی

قیمت میز عسلی‌ها با توجه به کیفیت، ابعاد و رنگ آن تعیین می‌شود، مثلا قیمت رنگ‌ هر مدل متفاوت است، بطوری که قیمت آبکاری طلایی با توجه به کیفیت و مقاومت مورد نظری که دارد از رنگ نقره‌ای کروم کمی بیشتر است. البته در قسمت جزییات هر محصول می‌توانید با انتخاب رنگ مورد نظر قیمت آن را هم مشاهده بفرمایید.

 

 

 

انواع میز عسلی

 

میز عسلی و میز کنار تخت جزو اکسسوری هایی در دکوراسیون منازل هستند که براساس مدل مبلمان و خانه می‌توان مدل‌های متنوع آن ها را انتخاب و با سایر عناصر ست کرد.

 

انواع میزهای عسلی سدنادکور تولید شده از ورق آهن پروفیل سبک و مقاوم با اشکال مختلف از جمله استوانه‌ای، گرد، گلدونی، لوزی، مربع، مستطیل و مکعبی و … می‌توانند شما را برای رسیدن به یک مبلمان و دکوراسیون زیبا کمک کنند.

 

میز عسلی سه تیکه

همانطور که می‌دانید میزعسلی‌ها به منظور بهتر و راحتتر کردن پذیرایی از میهمانان تولید می‌شوند. بهمین خاطر میزهای عسلی معمولا به صورت سه تکه و در ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک ساخته می‌شوند. میز عسلی سه تیکه در متریال‌های مختلفی از جمله چوبی، فلز آبکاری، استیل و فایبرگلاس ساخته خواهند شد.

 

مدل تاشو

میز عسلی تاشو از انواع و مدل‌های محبوب و جدید و پرکاربرد است. این میز فضای بسیار کمی اشغال می‌کند. البته مدل کشویی این نوع میز بعنوان یکی از محصولات تولیدی سدنا دکور میتوانند براحتی در زیر هم قرار بگیرند و در گوشه ای از فضای مبلمان خود جا بگیرند.

 

 وزن سبک عسلی

بطور کلی وزن هرکدام از انواع میز عسلی سبک هست اما باز با این وجود متناسب با متریال تولید شده آن وزنشان کمی متفاوت است. اما همانطور که گفته شد در تولیدی سدنادکور جنس غالب میزهای عسلی از پروفیل سبک مبلی هست که برای لوازم منزل بسیار مناسب هست.

 

خرید آنلاین میز عسلی

خرید اینترنتی و آنلاین میزعسلی از فروشگاه‌های معتبر بسیار سریع، ساده، پرفایده هست بطوری که شما می‌توانید قبل از خرید براحتی و در کمترین زمان با مشاهده و بررسی هر مدل، رنگ و طرحی از کم و کیف آن معطلع شد. برای خرید هم میتوانید بعد از اضافه کردن هر کدام از محصولات میزعسلی به سبد خرید، از صفحه مورد نظر اقدام به نهایی کردن سفارش کرد و با رمز دوم کارت خود یا رمز پیامکی خرید را نهایی کنید.

 

خرید انواع میز عسلی ارزان

میزعسلی‌های سدنا دکور دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و درب منزل و با بهترین بسته‌بندی ممکن به شما تحویل داده خواهند شد.

 

منبع:

https://sednadecor.ir/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%b9%d8%b3%d9%84%db%8c/