سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در تهران ، در چاپخانه تهران با توجه به کیفیت چاپ کاتالوگ ، طراحی صفحات کاتالوگ ، طراحی جلد کاتالوگ ، نوع صفحه آرای ، نوع صرافی کاتالوگ ، و سایر خدماتی که بنا به درخواست شما مشتریان به چاپخانه تهران ارائه می شود می تواند متغیر باشد

که البته در قسمت زیر ما چند نمونه از تعرفه قیمت طراحی کاتالوگ ارزان را برای کسب اطلاع شما قرار داده ایم ، اما بهتر است باتوجه به نوع خدمتی که شما قرار است که به مخاطب خود ارائه دهید در این مورد با همکاران ما در چاپخانه تهران تماس حاصل فرمایید تا در جریات قیمت های دقیق طراحی و چاپ کاتالوگ قرار بگیرید.

شما می توانید بهترین قیمت چاپ افست کاتالوگ ارزان را از ما بخواهید و همواره تخفیف بگیرید

برای چاپ کاتالوگ در تهران به صورت فوری با قیمت ارزان داخل واتساپ پیام دهید و یا با ما تماس بگیرید ، قیمت چاپ کاتالوگ متغیر است پس الان اقدام کنید.

 

انواع چاپ کاتالوگ در تهران

برای چاپ کاتالوگ در تهران شما باید با انواع کاتالوگ آشنایی کامل داشته باشید، به همین منظور ما در این بخش انواع کاتالوگ هایی که شما می توانید به مخاطب هدف خود ارائه دهید را به شما معرفی می کنیم. برخی از افراد هستند که کاتالوگ را با بروشور اشتباه می گیرند پس به شما توصیه می کنیم که مقالات آموزشی و راهنما چاپ مانند تفاوت بین کاتالوگ و بروشور را مطالعه کنید.

طراحی و چاپ کاتالوگ در تهران با کیفیت مناسب و ارسال فوری را از ما بخواهید

 

چاپ کاتالوگ ارزان در تهران

چاپ کاتالوگ ارزان در تهران یکی دیگر از دلایل معروفیت چاپخانه تهران است.

همچنین یکی دیگر از استاندارد های لازم برای چاپ کاتالوگ با کیفیت استفاده از روکش جلد مناسب برای صفحات مانند روکش های سلفون براق سرد ، سلفون مات سرد ، سلفون مات حرارتی ، UV براق ، UV مات.

در نهایت آخرین مرحله برای چاپ کاتالوگ آنلاین بامرغوب و با کیفیت ، صحافی استاندارد می باشد، که نوع صحافی باید به گونه ای باشد که لبه های کاتالوگ باید دقیقا بروی هم قرار گیرند، و تمامی خطوط باید دقیق و در مکان مناسب خود باشند .

سفارش چاپ کاتالوگ حرفه ای در همه سایز انجام می پذیرد پس منتظر نمانید.

چاپ کاتالوگ در تهران نیز انجام می گردد و مراحل چاپ کاتالوگ در چاپخانه تهران به این صورت است :

تهیه و تنظیم محتوای مورد نیاز از محصولات یا خدمات جهت چاپ کاتالوگ

تهیه ی تصاویر حرفه ای و با کیفیت از محصولات یا خدمات

انتخاب نوع رنگبندی کاتالوگ منطبق با مخاطبان آن

انتخاب اندازه یا قطع کاتالوگ متناسب با محتوای موجود

طراحی کاتالوگ متانسب با بازار هدف

انتخاب کاغذهای مورد نیاز جهت چاپ کاتالوگ

چاپ کاتالوگ متناسب با تیراژ آن

انتخاب روکش کاتالوگ در صورت نیاز

برش کاتالوگ در ابعاد درخواستی

صحافی کاتالوگ طبق روش درخواستی

بسته بندی و ارسال