سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

اپلیکیشن بیمیتو (Bimito) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند در هر زمان و تنها با استفاده از گوشی خود نسبت به خرید آنلاین بیمه اقدام نمایند. اپلیکیشن مذکور اطلاعات جامعی در رابطه با خدمات شرکت های بیمه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بنابراین کاربر می‌تواند میزان پوشش، قیمت و کیفیت خدمات شرکت های بیمه مختلف را با یکدیگر مقایسه کند و مناسب‌ترین بیمه را خریداری نماید.

اپلیکیشن بیمیتو (Bimito) برای سیسیتم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. علاوه بر آن کاربران می‌توانند از سایت بیمیتو هم برای خرید آنلاین بیمه استفاده کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن بیمیتو (Bimito) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

 

برای دیدن بهترین سایت های خرید بیمه آنلاین به سایت همیار وب مراجعه کنید

 

معرفی برنامه بیمیتو (Bimito)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه بیمیتو (Bimito) امکان خرید آنلاین بیمه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در حال حاضر شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن بیمه های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی و مسافرتی را به صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک خرید آنلاین بیمه عمر و بیمه مسئولیت پزشکی هم توسط این اپلیکیشن امکان‌پذیر شود. به منظور استفاده از قابلیت های برنامه Bimito (بیمیتو) و خرید آنلاین بیمه نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری خواهید داشت.

برنامه بیمیتو (Bimito)

با انتخاب هر یک از بیمه ها نیاز است تا اطلاعات مربوط به بیمه مورد نظر وارد شود. به عنوان مثال پس از انتخاب بیمه شخص ثالث از شما خواسته می‌شود تا نوع، مدل و سال تولید خودرو را مشخص کنید.

برنامه بیمیتو (Bimito)

پس از وارد کردن اطلاعات مربوطه، لیستی از شرکت های بیمه ها به همراه قیمت آن‌ها نمایان می‌شود و شما می‌توانید آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. با استفاده از گزینه پوشش قادر به تعیین میزان پوشش بیمه خواهید بود. به طور قطع با افزایش میزان پوشش، هزینه بیمه نیز افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر امکان تعیین مدت بیمه هم در اختیار کاربران قرار داده شده است.

برنامه بیمیتو (Bimito)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه بیمیتو (Bimito) می‌توان به امکان تغییر ترتیب نمایش بیمه ها بر اساس میزان رضایت، قیمت و یا زمان پاسخگویی اشاره کرد. پس از انتخاب بیمه نیاز است تا تصاویر کارت ماشین و بیمه نامه هم ارائه شود. سپس نوبت به وارد کردن اطلاعاتی نظیر آدرس محل تحویل و پرداخت هزینه بیمه می‌رسد. برنامه بیمیتو (Bimito) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند هزینه بیمه را به صورت آنلاین از طریق کارت بانکی پرداخت نمایند.

برنامه بیمیتو (Bimito)

علاوه بر امکان خرید آنلاین بیمه، برنامه بیمیتو (Bimito) قابلیت هایی دیگری هم در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان ایجاد یادآور برای تمدید و یا پرداخت اقساط بیمه اشاره کرد. با فعال سازی این قابلیت، زمان تمدید و یا پرداخت اقساط بیمه خود را فراموش نخواهید کرد. برنامه مذکور شامل بخشی تحت عنوان ابزارهای جانبی هم می‌شود. با مراجعه به این بخش به ابزارهایی نظیر استعلام تاریخچه بیمه خودرو، خلافی خودرو و غیره دسترسی خواهید داشت.