سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

کارخانه سازنده لوازم خانگی بوش امروزه با تولید و ارسال انواع لوازم خانگی مانند جاروبرقی،یخچال،ماکروفر،ماشین لباس شویی و مایکروویو امروزه بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی شمرده می شود.کیفیت بالای محصولات و ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در تمامی نقاط جهان از جمله موارد و ویژگی های این شرکت پر فروش است که آن را در بین تمامی کشورها محبوب کرده است.در کشور ما نیز برند بوش از جمله برندهای محبوب و مورد استقبال خانواده هاست که با اطمینان خاطر لوازم خانگی مورد نیاز خود را از نمایندگی های مجاز و فروشگاههای معتبر خریداری می کنند.این کارخانه سازنده به عنوان برترین برند لوازم خانگی اروپابه زندگی شما کیفیت فوق العاده،نهایت اطمینان و تکنولوژِی بی نظیر هدیه می دهد.از جمله لوازم مورد نیاز در تمامی منازل جاروبرقی است که چون وسیله ای بسیار پرکاربرد در زندگی روزانه است بهتر است از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند نیاز شما را تا سال ها برطرف کند و نیازی به تعمیر جاروبرقی خود نداشته باشید.در میان جاروبرقی های متنوع بوش امروز قصد داریم شما را با جاروبرقی بوش BGL7200 آشنا کنیم.

جاروبرقی بوش BGL7200 با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و قیمتی مناسب نسبت به مدل های دیگر جاروبرقی بوش این روزها بسیار در بین خانواده های ایرانی محبوب شده است.در این مقاله شما را با ویژگی ها،مزایا و معایب احتمالی این جاروبرقی آشنا می کنیم تا بتوانید خریدی مطمئن و مطلوب داشته باشید.

جاروبرقی بوش BGL7200

مشخصات کلی جاروبرقی بوش BGL7200 :

جاروبرقی بوش BGL7200  ابعادی با اندازه های 480*320*275  میلی متر داشته و با درنظرگرفتن متعلقاتش وزنی حدود 7?7 کیلوگرم(5?5 کیلوگرم سیلندر) دارد.این جاروبرقی از نوع کیسه دار از نوع G است و موتور آن تا 2000 وات قدرت دارد که نشان از راندمان بالا و قدرت مکش بسیار زیاد آن است.

این جاروبرقی مانند تمام جاروبرقی های دیگر 4 چرخ در زیر خود برای جابجایی راحت و قدرت مانور بیشتر بر روی تمام سطوح دارد اما نکته متفاوت در مورد چرخ های این جاروبرقی آن است که چرخ های آن در یک پوشش نرم محصور شده اند که برای حفاظت از کف پوش های سختی مانند پارکت منزلتان طراحی شده است.

بنابراین با کمال آسودگی جاروبرقی خود را در منزلتان جابجا کنید. سیستم سیم جمع کن خودکار نیز در این جاروبرقی استفاده شده است. پارویی این جاروبرقی طراحی خاص دارد که به راحتی روی زمین حرکت کرده و زباله ها را جذب می کند.از دیگر ویژگی های جاروبرقی بوش BGL7200  استفاده از فیلتر بهداشتی قابل شست و شو برای گاز خروجی تمیز و کیسه گرد و غبار قابل تعویض است. از ویژگی های کاربردی دیگر این جاروبرقی تولید نویز و صدای بسیار کم است.در ادامه به صورت مجزا مزایا،معایب و ویژگی های جاروبرقی بوش BGL7200  را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

موتور HiSpin :

از ویژگی های جاروبرقی بوش BGL2700  استفاده از موتور جدید HiSpi  باقدرت بالا و تیغه های آیرودینامیک و سیستم جریان هواست.این موتور با داشتن توان بالا و مصرف انرژی کم تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف برق دارد.

جاروبرقی بوش BGL7200

سیستم power protect:

با استفاده از این سیستم در جاروبرقی خود دیگر نگران کاهش کارایی جاروبرقی در زمان پر شدن کیسه نباشید. این سیستم به عملکرد بهینه جاروبرقی حتی با پر شدن کیسه کمک می کند و در زمان پر بودن کیسه قدرت مکش را تا 60 درصد حفظ می کند.سیستم Dustbage  power protect  با استفاده از یک فیلتر چند لایه ظرفیت جمع آوری گرد و غبار زیادی دارد.

جاروبرقی بوش BGL7200

استفاده از فیلتر بهداشتی:

جاروبرقی بوش BGL7200  از فیلتر بهداشتی HEPA  برای جذب کامل گرد و غبار موجود در هوا استفاده می کند.بنابراین در استفاده از این جاروبرقی مطمئن باشید تمام ذرات ریز گرد و غبار و کرک های فرش هایتان به طور کامل توسط جاروبرقی جذب می شود.

 کیسه بزرگ XXL :

اگر از جمله کسانی هستید که از تعویض مداوم کیسه جاروبرقی خود،سختی آن و هزینه های به دنبالش شکایت دارید،استفاده از جاروبرقی بوش BGL7200  تمام نگرانی هایتان را برطرف می کند.این جاروبرقی با داشتن کیسه با سایز XXL  نیاز به تعویض در زمانی بسیار طولانی تر از سایر جاروبرقی دارو و تعویض  و تمیز کردن آن نیز بسیار راحت است،در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه هایتان نیز می شود.

کیسه جاروبرقی بوش BGL7200

حفاظت AirBumper :

مانند اکثر مدل های جاروبرقی بوش جارو برقی بوش BGL2700 نیز از یک نوار پلاستیکی نرم برای محافظت از موتور جاروبرقی و بدنه آن و در عین حال مراقبت از وسایل منزل و مبلمانتان در صورت برخورد با جاروبرقی استفاده کرده است.

 جاروبرقی بوش BGL7200

شعاع عملکرد بالا:

جاروبرقی بوش BGL7200 با داشتن 12 متر طول و شعاع عملکرد 15 متری به شما کمک می کند بدون نیاز به تغییر پریز برق و خاموش و روشن کردن مداوم جاروبرقی تان که باعث اعمال فشار زیاد به موتور می شود تمام فضای مورد نظرتان را نظافت کنید.

 جاروبرقی بوش BGL7200

کنترل عملکرد با سیستم کنترل دوار:

به کمک کنترل عملکرد الکترونیکی،می توان قدرت جاروبرقی بوش BGL2700  با استفاده از کنترل چرخشی و به راحتی تنظیم کرد.

 جاروبرقی بوش BGL7200

سیستم Quattro power:

این سیستم در اکثر جاروبرقی های جدید بوش از جمله جاروبرقی بوش BGL7200 مورد استفاده قرار گرفته است. این تکنولوژی به تمیزی و نظافت بیش تر با مصرف انرژی کم تر کمک می کند.

خرطومی انعطاف پذیر و تلسکوپی:

از دیگر ویژگی های جاروبرقی بوش BGL7200  استفاده از خرطومی تلسکوپی با قابلیت تغییر ارتفاع به هر اندازه دلخواه است. از طرفی انعطاف پذیری بالای این خرطومی باعث می شود نگران له شدن و خرابی آن نباشید و مطمئن باشی این خرطومی مقاومت بالایی دارد.

داشتن سه نوع پاور مجزا:

این جاروبرقی با داشتن سه نوع پاور معمولی،کف سرامیک و جمع آوری مو و پرز بدن حیوانات خانگی انتخاب مناسبی برای نظافت تمامی سطوح و مکان هاست.بنابراین اگر از یک حیوان خانگی در منزل خود استفاده می کنید جاروبرقی بوش BGL7200  انتخاب عالی برای شماست.

استفاده از برس های متفاوت:

با خرید این جاروبرقی دیگر نگران نظافت وسایل جانبی خانه تان نباشید.به همراه جاروبرقی بوش BGL7200  برس های مخصوص پرده،مبل و نظافت گوشه و زوایای غیر قابل دسترسی به شما داده می شود که به راحتی قابلیت نصب روی دسته جاروبرقی را دارند.

نشانگر الکترونیک تعویض کیسه گرد و غبار:

بر روی این جاروبرقی نشانگر الکترونیکی تعبیه شده است که هرگاه کیسه جاروبرقی شما پر شد و نیاز به تعویض پیدا کرد از آن مطلع شوید.

سری های مختلف :

این جاروبرقی سه سری متفاوت پارویی بزرگ،سری گردگیر کوچک و سری باریک دارد که شما را در نظافت کامل منزلتان کمک می کند.

 استفاده از دسته بر روی بدنه :

با استفاده از جاروبرقی بوش BGL7200  دیگر نگران جابجا کردن جاروبرقی خود نباشید.بر روی بدنه این جاروبرقی یک دسته قرار داده شده است که به راحتی می توانید آن را جابجا کنید.

ظرفیت 5 لیتری مخزن:

این جاروبرقی به داشتن مخزن 5 لیتری ظرفیت نسبتا بالایی برای دوره استفاده زیادی دارد.

معایب:

در کنار تمام ویژگی های مثبت و مزایای استفاده از جاروبرقی بوش BGL7200  قطعا این جاروبرقی در طراحی و تولید خود نیز نواقصی نسبت به سایر جاروبرقی ها با مدل و قیمت بالاتر دارد.برای قضاوت صحیح و دادن اطلاعات همه جانبه به شما عزیزان کمبود های احتمالی این جاروبرقی را نیز با شما به اشتراک می گذاریم:

مانند بسیاری از جاروبرقی های بوش این جاروبرقی نیز توانایی جذب مایعات را ندارد.

  • بر عکس سایر جاروبرقی های بوش که از جنس کنف برای خرطومی خود استفاده می کنند جنس خرطومی این جاروبرقی پلاستیکی است که کارایی کم تری نسبت به جاروبرقی هایی با خرطومی کنفی دارد.
  • تکنولوژی کمپرسور تکنولوژی است که در بعضی جاروبرقی های بوش مانند مدل PRO5  استفاده شده است که قدرت مکش موتور را افزایش داده و توان را تا حدود 2200 وات افزایش می دهد.اما جاروبرقی بوش 7200  فاقد این تکنولوژی است.
  • جاروبرقی بوش BGL7800  توانایی استفاده از دو برس همزمان را ندارد.البته این ویژگی را بسیار سخت گیرانه است اگر جز معایب جاروبرقی قرار داد زیرا این توانایی مخصوص جاروبرقی های بسیار پیشرفته است.
  • اگر برای نگه داری وسایل جانبی جاروبرقی خود نیاز به یک محفظه دارید باید آن را جداگانه تهیه کنید زیرا این جاروبرقی محفظه نگه داری اقلام و وسایل جانبی را ندارد.
  • با وجود رنگ قرمز خوش رنگ بدنه این جاروبرقی شاید بتوان تک رنگ بودن آن را جز معایب جاروبرقی بوش BGL7200  دانست زیرا ممکن است رنگ قرمز،رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد نباشد.

 جمع بندی و کلام آخر :

برای اطمینان خاطر شما عزیزان علاوه بر بررسی ویژگی های جاروبرقی بوش BGL7200  نظرات و میزان رضایت مشتریان و خریداران این جاروبرقی را نیز مورد تحقیق قرار دادیم.این جاروبرقی با داشتن ویژگی های بارز مکش بالا،تولید صدای کم،استفاده از فیلتر بهداشتی،لوله خرطومی،تکنولوژی های مختلف برای افزایش راندمان و کارایی ،استفاده از چندین برس و پارویی برای نظافت همه جانبه و لوازم جانبی مورد نیاز  چندین ویژگی مثبت دیگر توانسته است درصد قابل توجهی فروش در ایران داشته و رضایت 87 درصدی خریداران خود را به دست آورد.

بنابراین اگر قصد تعویض یا خرید جاروبرقی دارید پیشنهاد ویژه ما جاروبرقی بوش BGL7200  استه که در عین داشتن ویژگی ها و مزایای بسیار قیمت نسبتا مناسبی حدود 2?5 میلیون دارد.در ادامه ویژگی های این جاروبرقی را برای جمع بندی کلی به صورت جدول برای استفاده راحت تر شما قرار داده ایم.امیدواریم از خرید جاروبرقی خود رضایت صد در صد را به دست آورید.

منبع : fanavarirooz24.tebyan.net