سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین های ایران و جهان

اصغر نعیمی از سال 1368 فعالیت مطبوعاتی خود را به عنوان نویسنده و منتقد در نشریات مختلف شروع کرد. او کار خود را به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان با فیلمسازانی نظیر کیانوش عیاری و فریدون جیرانی ادامه داد و سال 85 اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «بی‌وفا» را جلوی دوربین برد.

فیلم «هایلایت» به نویسندگی وکارگردانی اصغر نعیمی بعد از فیلم هایی چون «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» چهارمین ساخته وی محسوب می شود و برای اولین بار است که یک اثر از او موفق می‌شود به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند. این اتفاق یک قدم رو به جلو برای اصغر نعیمی است.
 فیلم درامی عاشقانه و متفاوت را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند. شنیده ها حاکی از آن است که هایلایت فیلمی ساده است که به خوبی حرف خود را بیان می کند.

ساسان سالور تهیه کننده فیلم نیز پیش از این فیلم های «تمشک» ،«آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است. «هایلایت» جزو فیلم های پرلوکیشنی محسوب می شود که علاوه بر فضاهای مختلف شهری، بعد از ارتفاعات سوادکوه، بخش هایی از آن در معدن زغال سنگ این شهر ضبط شده است.
 در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم پور به ایفای نقش پرداخته اند تا «هایلایت» نیز از فیلمهای پربازیگر جشنواره باشد.
آزاده زارعی که به عنوان نقش اول زن در این فیلم حضور دارد اولین همکاری اش با اصغر نعیمی را تجربه می‌کند.


زارعی که پیش از این کار، با حضورش در سینمایی «آمین خواهیم گفت» و نقش جنجال برانگیز اصغر فرشته به عنوان بازیگر ، شروع پر سر و صدایی را در سینما داشت، برای دومین بار با ساسان سالور در مقام تهیه کننده همکاری می کند. او قرار است تا باز هم با نقش و فضایی متفاوت، کاراکتر دیده نشده ای را در «هایلایت» از خود به تصویر بکشد.
این بازیگر جدا از مجموعه ی«آوای باران»، امسال نیز در جشن حافظ نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «آمین خواهیم گفت» شد.

بهزاد عبدی به همراه گروهش در اوکراین موسیقی این فیلم را ساخته است. بهزاد عبدی از اساتید موسیقی کشور است که  آثار بسیاری چون «دهلیز»، «مزارشریف»، «سیانور»، «قاتل اهلی»، «آل» و ... را در کارنامه کاری خود دارد واین اولین تجربه مشترک او با نعیمی است.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «هایلایت» عبارتند از نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه کننده: ساسان سالور، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح گریم: مسعودعربی، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، برنامه ریز: شیدا یوسفی، دستیار اول: سعید غلامی، دستیار دوم: امیرمحمد عموری، منشی صحنه: سارا عبدالهی، عکاس: المیرا مقدم، فیلمبردار پشت صحنه: پیمان گرزم، دستیار اول: حجت رخ افروز، نورپرداز: حامد اوتادی، تراولینگ: پرنسس بت بجان، دستیاران نور: احمد قلیخانی، علیرضا ایزدی، صدابردار: محمد شاهوردی، دستیار صدا: محمد قاری زاده، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، دستیار اول صحنه: میلاد آجودانی، دستیار صحنه: آیدا زکایی، دستیار لباس: ابولفضل کامل، دستیار گریم: الهام یعقوبی، داوود فتحی، دستیار تولید و مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، گروه تدارکات: بهرام صادقی، آرش صفری، اشکان صالح، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: فاطمه شهدوست، سرمایه‌گذاران: رضا نصیری شهرضایی، حمیدرضا علی نژاد.



ویدئو معرفی فیلم هایلایت ساخته اصغر نعیمی